CARTEA vorbeste cu VIATA despre ETERNITATE #pag.8

O discutie dintre doua domnisoare despre creatorul ETERNITATEA
Domnisoara CARTE sta de vorba cu domnisoara VIATA:

-Stii ca am stat de vorba cu ETERNITATEA?, intreba CARTEA VIETII
-Si ce ti-a spus aceasta?, raspunse VIATA
-Mi-a spus ca ETERNITATEA este un loc de joaca ultramodern pentru CUVINTE, raspunse CARTEA
-Eu cred altceva despre ETERNITATE, raspunse VIATA
-Din punctul tau de vedere ce crezi ca este ACEASTA? intreba CARTEA VIETII
-ETERNITATEA este opusul VIETII, raspunse VIATA
-Cum adica opusul VIETII?, intreba mirata CARTEA
-Da. De exemplu, EU VIATA simt nevoia sa creez ceva mai tot timpul. Nu pot sta deloc fara sa fac nimic. Simt nevoia sa ma misc continuu. Simt nevoia sa creez lucruri altfel nu simt ca traiesc, raspunse VIATA
-Iar ETERNITATEA nu simte aceasta nevoie? intreba CARTEA
-Nu. ETERNITATEA poate sta intr-un loc fara sa faca nimic. Fara sa se miste. Nu simte nevoia sa faca ceva cu toate ca este prezenta, exista si este constienta de ea, raspunse VIATA

-Dar ETERNITATEA te-a creat pe tine VIATA. Cum poti crede ca TU esti opusul ei?, intreba CARTEA
-Pe mine ma creat MIRACOLUL cu ajutorul ETERNITATII. MIRACOLUL este defapt vocea interioara a ETERNITATII. Cred ca am putin din amandoi creatori. Dar totusi sunt diferita fata de ei, raspunse VIATA


IMPARATIA CUVINTELOR S-A DIVIZAT in doua:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu